17 haftalık bebeğimizde ultrasonda beynin sol tarafında sıvı birikmesi olduğunu söyledi doktor bir kaç hafta sonrasına bir uzmana randevu verdi önemli birşey değil ama kontrol etmekte fayda var dedi ilerleyen zamanda büyüdükçe bebek sıvı azalarak kaybolur dedi tecrübesi olanlar yazabilir mi ?