Kızlar varmı benım gıbı olan 36+5da rüyamda kusma yaşayıp doguma gıttıgım gordum.
Kalktıgım da ilk işim kusmak oldu dedım piskolojiktir akşam 9 gıbı tekrar miğdem bulandı afedersınız ne var ne yoksa cıktı miğdem den Bi gün sonra aynılarını tekrar yaşadım bu sabah 37 oldum yine bulantı yüzünden uyandım normal mi bilemedim son aylar olur derler dı bu kadar şiddetli olurmu ki anlam veremedım 😣