Merhaba herkese, dün gece kırmızı- kahve arası kanamam oldu. Acile gittik hemen ve kanama alanı yok, bebekte sorun yok, kese de sorun yok. Neden kanama olabilir dedim acil doktorunun bir cevabı olmadı. Kendi doktorum tek basına kanama veye tek başına ağrı bir anlam ifade etmez demişti ki ağrım yok. 12. Haftaya giricem bebek hareketli sorun da görünmedi. Böyle bir durum yaşayan ve bir açıklama alan var mı?