Bu suniyi neden herkes bu kadar abartıp doğurmak üzere olan anneleri korkutuyor anlamıyorum. Yaptığınız şeyi ne kadar doğru buluyorsunuz.. Herkesin bünyesi herkesin doğumu cok farklı, acı eşiğiyle alakalı doğum sürecinde ağrı çekip çekmeyeceğiniz.. benimde doğumum bebeğin iri oluşundan ötürü gün verilerek suni sancıyla başlatıldı ki ben ki normalde adet sancısı nedir bilmeyen insandım ve beni neyin beklediğini bile bilmiyordum.. burada okuduğum kötü yorumlar suniyi dayanılmaz ölüm acısı gibi abartarak anlatanlar yüzünden suni başlatıldığında nasıl karşılamalıyım ne yapmalıyım onu bile bilemedim.. size tek tavsiyem hic bişey burada buradakilerin anlattığı gibi kötü değil asla.. rabbim hic bir kuluna dayanamayacağı acıyı Vermiyor cok sükür.. tek yapmanız gereken soguk kanlı olun ve sürekli pozitif şeyler düşünmeye çalışın.. korkuyu doğum esnası ne kadar kendinizden uzak tutarsanız o kadar az ağrı acı hissedersiniz.. sadece bir saat cekiyorsunuz sonra Allah’ın izniyle bebeğiniz kucağınızda.. güclü olun.. kararlı ve sabırlı olun yeter ki.. rabbim her daim yanınızda.. bir de bol bol el-basit cekin.. Şimdiden hayırlı saglıklı doğumlar.. rabbim bir avazda kurtarsın..