Hacerbulut32 Milan benimde çok büyümedi daha canım ama büyücek dediğin gibi son ay alayım garanti olsun
Nurrrrr Hacerbulut32 yaa benimde cok az zamanım kaldı birde oğlum var gerçekten nasıl gidip alcam bilmiyorum cıkamıyorumda. Bu soğukta 🤷♀️
K1996 Hacerbulut32 normalde 75 bile bana büyük geliyodu göğüslerim pek büyümedi 9 ayda ama kilo alındığı için bide inan hamileyken bol olsun istiyor insan üstündekini 90 takıyorum son ayımdayım bende