kızlar 34 haftalık hamileyim azönce wc ye gittim..çok kötü kabız olmuşum..ilk defa bukadar çok zorlandım..çok fazla ıkındığım halde yapamadım..ıkınırken kontrolsüzce çişim aktı sanırım.aslında sorum bu..ıkınırken akan şey ilk biraz sızıntı gibi aktı sonra çiş yapar gibi aktı ve ben çişmiydi yoksa suyum mu geldi anlamadım..ama hani çok ıkınırken idrar kaçırırsın ya öyle bişeydir diye düşündüm..fikri olan böyle bişey yaşayan varmı aranızda?