Bottesini Angelllll aslında evet çok ta uygun bir yer yok.ender çikolata da yapıyor.çocukken yerdim.bir de çiçek sepetinde Bebekler için araba şeklinde kek yapmışlar kek çubuklarından.onlar da çok güzel duruyorlar.tabi ambalajlı değil.