ik0 çok teşekkür ederim canım.bir kaç arkadaş ta yazmış aslınsa bağış konusunu hepimiz sağolun.ben kendimi anlatamadım sanırım biz eşimle bağış yapıyoruz,hatta okuttuğumuz çocuklar da var.benim ufak hediyeler yaptırmak istemem başka birşey.boşuma para harcamak demeyelim buna da.bu yüzden fikirler almak istedim.🌸💕