Boşu boşuna korkutuyorlar. Benimkilerde de var. Ayrıntılıya önce devlette gittim. Parlaklığı söyledi. Genelde önemsizdir, kaybolur ama yine de takip etmek gerekir dedi. Ertesi gün özelde işinin ehli doçent bir doktora gittim. Adam güzel güzel açıkladı. Kan testlerinde herhangi bir problem çıkmadıysa (ikili test, nifty vs) bunların hiçbir anlamı yoktur. Eskiden korkardık ama hiçbirşey olmadığı görüldü. Eskide kaldı artık bunlar dedi. İşinin ehli insanlar bakmayınca böyle korkutuyorlar dedi. Herşey yolunda, hiçbir sorun yok dedi. Benim içim rahat. Siz de takmayın kafaya.