Sevgili anneler hamileliğin ilk 3 ayında folik asit kullanıldığını biliyorum bende Q Folin adında bir folik asit kullanıyorum dün eşim eczaneden alırken eczacı eşime hamilelerde kullanımını ilk defa görüyorum demiş tedirgin oldum doktorum kullan demişti halbuki