Sevgili arkadaşlarım daha önce başıma gelen bir olaydan dolayı 1er gün arayla iki farklı hastanede ultrasona girmek zorunda kaldım ilk girdiğim 6+3 olduğunu ikinci girdiğim ise 6+5 olduğunu söyledi 12. Haftada 2li tarama için gel dedi ultrason tarihine göre takıip etmemi uygun gördü ona göre bugün 8+1 olmamız gerekiyordu, bugün şiddetli kasık ağrım ve az miktarda pembe akıntım olduğu için hastaneye gittik doktor ultrasonla baktı ve bebeğimin 6+3 olduğunu söyledi bebeğim gelişmiyor mu yoksa makineden makineye fark ediyor mu telaşımı hoş görün ilk gebeliğim ve ilk muayeneme 5 haftalıkken gitmeme rağmen bebek ölü kürtaj olacaksınız denildi şimdi de düşük tehlikesi varmış progestana başlayacağım yarın haliyle biraz daha üstüne düştüm Allah meleklerimizi sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah