doktor haftasından önce doğma ihtimali var demese de haftasından önce doğuran varmı? örneğin 36,37 gibi. konturollerde herşey normal bir sıkıntı yok. ama 3,4 hafta önce doğma olasılığı nedir acaba. merak ediyorum. kontrollerde bir sıkıntı çıkmıyor bizde şuan. 36 haftalık olmak üzereyim bir süprizle karşılaşma ihtimalimi merak ediyorum. çevremde 37 haftalık doğum yapan var ama dr erken gelebilir diye uyaran lar oluyor sadece.