Ben diyetisyenle başladım daha önce gebelik zehirlenmesi geçirdiğim için.ani kilo artışını kontrol etmeye çalışıyorlar tekrar çıkmaması için.siz zaten çok zayıfsınız ama dikkat etmenizi öneririm çünkü bebek zaten 30.haftadan sonra kilo alıyor düzgün.siz boşuna almayın öncesinde.🌸