ErvaAsel Arkadaşlar bişi sorabilir miyim ben 33+2 yiz bu ayın 29 da randevum var doktorum daha bişi demedi bana çatı muanesi felan yapılmadı sezaryan mı normal mi bilmiyorum kaçıncı haftadan sonra belli oluyor aceba
Dkktlbsra ErvaAsel 31.haftadayım bende şuanlık bi skıntı çıkmazsa normal gözüküyo çatı muayeneesini son ana kadar yapmayı düşünmüyorum dedi doktorum yapsamda çocuk kafası gelmediği için dardır buna o zaman bakıcaz dedi
Eymensmom35 ErvaAsel benim bebeğimde baş aşağı duruyormus daha kendimi doğuma hazırlayamaadm ama bakalm nasıl gelirse😄
ipekworld ErvaAsel canım bende bugün 33+2 yim ben sorduğumda 38 de bakacagını söyledi . Bide sizin bebek döndü mü ben 32 de gittim dönmemişti daha zaman var dönebilir dedi
Gzdnr Bende 31 haftadayim sabah tuvalete girdikten sonra pembe iki damla nokta gibi bişeyler oldu sizlerdede oluyormu ilk kez oldu böyle bişey
Rbidrmz Haftada bakıyorlar canım tabi bazı dr lar 32 dede bakabiliyor benim dr um 32. Haftamda bakmıştı ❤
Zeyk Son ana kadar çatı muayenesi yapmayabilir de. Rahim kısalığı yoksa. 38de yapıyormus normalde doktorum gerek görürse öyle demişti.
ErvaAsel Bende buğün eğitim de sordum öğrendim de çatı muanesi yapmıyorlarmış son dakikaya kadar doğum başlayınca kontrol ediyoruz dediler. Muane de sorcam sadece bebek dönmüş mü