Deriko Merhaba arkadaslar 35cı haftadayım gobegım de kırmızılık war her tarafındanyarıya kadar yarıdan sonrası beyaz ust tarafı anlayamadım ılı renk gıbı bole bır durum yasayan varmı aranızda
Deriko Nuuurks canım catlak varda ondan mı bılemedım kı bole catlak degıl gıbı vucutla lakalı sanırım