Canm yengemdede açılma sancı yoktu sadece su geliyordu, hastaneye gittikçe eve gönderdiler en son başka hastaneye gittik acil sezeryana almıştılar , suyu bitmişti ve çocuk küvezde kaldı enfeksiyon geçirmiş. Suyun olabilir illa sancın ya da acılman olmasına gerek yok sakın ihmal etme