kubraannecikk1 aynı haftalarda aynı sorunu yaşadım ve düşük tehdidi denildi. Kanama alanı vardı. Evet, insan korkuyor fakat istenmeyen bir sonuç yerine önlem almaya bakılmalı. Biran önce doktora gitmenizi tavsiye ederim, dilerim korkulacak bişey yoktur. Çok geçmiş olsun.