Merhabalar... Bizimde 39+6 da dogumumuz oldu. Sabaha karsi tuvalete kalkmistim bir sey yoktu sonra elimi yikarken birden suyum geldi. Once az geldi geri yatip uyuyum dedim ama sonra israrla gelmeye devam edince esimi uyandirdim ve annemle birlikte hastanemize gittik. Acilmam 2 cm di. Nstler cati muayeneleri derken saat 2 3 4 5 yok 4 cm de kaldi acilma sancilarimsa tavan ama yaak disinda pek hissettigimi soyleyemem. Doktor bakti olmuyor bir sknti var galiba dedi mecburen sezaryene aldilar. Meger kordonu kisaymis o yuzden bir turlu kanala girememis ve acilma olmamis. Benim cok migdem bulandi ve kendimden gectim bel alti uyusmasina ragmen o yuzden pek detay hatirlamiyorum. Saatlerce de kafam yerinde degildi ama su an mutlu ve huzurluyum kendime geldim. Oglum yanimda uyuyor. Sutum damla damla geliyor ama yine de vermeye calisiyoruz. 3452 gr 51 cm dogdu cok sukur. Rabbim herkese kolayliklar nasip etsin insallah. 💗💗