Kızlar 21+2 yim. Son 1 haftadır hapşırdıkça yada öksürdükçe sağ böbreğim ağrı yapıyor . Hapşırmaktan öksürmekten korkar oldum .Bir kaç gündür oturup kalkarken de hissetmeye başladım . Şimdi uzanırken de hissediyorum ince ince. Sürekli soluma yatıyorum ondan mı olur? Başına gelen bilen var mı ? Yarın doktoruma soracağım ama bilen varsa yardımcı olun lütfen