Merveeex Kızlar ayaklarımın sadcee üstü parmak aralarım birde ellerimin paemak arlaarı küçük küçük döküntü oluyor asırı kasınıyor suan bile cıldıracak gibyim sebebi nedir bilen var mı??
Eda1231 Canım benimde el parmaklarımın arası çok kaşınıyordu uyuz oldum diye çok korktum ama mantar olmuş krem verdi iyi geldi sende en azından sağlık ocağına bir görün istersen