Caanım kızlarr salı sabah sezeryane alınıyorum 38+3 de. İkinci sezeryanım biliyorsunuzdur yazıyordum hep. Herşey ayarlandı salı sabah yatışım yapılıyor. Sizden tek ricam bana bol bol dua etmeniz.. Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun. Sağ salim alalım bebeklerimizi kucaklarımıza inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️