Soğuk algınlıgı gecirdim yanlız öksürügüm hiç kesilmiyor ve öksürürken altan idrarım kacıyo aızıntı seklinde acaba bebegin suyunda azalma falan olur mu yada öksğrük zararlı mıdır bebege gecen hafta doktorum iyş demişti suyu ama bu hafta bilmiyorum haftaya gidecem