Nesekaya https://imgyukle.com/i/VezgoQ kızlar ellerim böyle oldu birazda yanıyor geçen hafta şeker yükleme testi yaptırmıştım açlık şekerim normal diğeri biraz yüksek Çıkmıştı doktorum 1 saat beklemeden ikincisini verdim diye yüksek çıkabileceğini bidaha yaptırmamı söyledi bu hafta içi birdaha yaptıracağım ellerimin böyle olmasının şekerle alakası olabilir mi bide üst üste iki sütlaç meyve çikolata falan yedim korktum
SedaveSusam Nesekaya canım net göremiyorum ama böyle küçük kabarık kızarık mı bulgur püskürtmesi derler ya
yarennn79 Nesekaya şekerden değil ama nefes almada güçlük baş ağrısı gibi belirtiler varsa şeker yükselmiş olabilir
Pinarx9 Nesekaya canım bende gebelik şekeri var ister istemez canımız tatli şeyler çekiyor arada kacirabiliyorum ama böyle birşey hiç olmadı alerji olabilir doktoruna danış bence
Dua38 Nesekaya Benimde şekerim sınırda çıktı 15 gn snra tekrar yaptıricam o zaman a kadar yağlı hamur işi ve şekerli şeyler yeme dedi doktorum sonucu etkilemesin diye sende yeme bence cnm ins.2.testte normal çıkar değerlern
Nesekaya yarennn79 yok o belirtilerim yok sadece birden ellerim böyle oldu bide şeker yüklemesi testimden tam net sonuç alamayınca tedirgin oldum
Nesekaya Pinarx9 açlık şekerim normal çıktı ama hani 1 saat sonra tekrar kan veriyoruz ya ben 1 saat beklemeden verdim doktor ondan yüksek çıkabileceğini söyledi cuma günü bidaha yaptıracağım
Nesekaya Dua38 en erken cuma yaptırabilirim çünkü şehir dışına çıkacağım elimin böyle olması şekerden değildir demi
Serihsasya Çok geçmiş olsun benimde aynı ama benim soğuk suda iş yapmaktan oldu bir de aşırı kaşınıyor ..
Dua38 Nesekaya İnşallah şekerden değildir belki bişey alerji yapmıştır doktorunla görüşme imkanın varsa bi görüş derim acil şifalar diliyorm
Aysun1274 Benimde şekerim sınırda çıktı ama şekerden olacağını sanmıyorum şimdi 36+4 üm ellerim 2 haftadır şişme uyuşma var bence başka şeydendir
Nesekaya Aysun1274 26 haftalık olduk yeni şeker yüklemesini geçen hafta yapmıştım böyle bir şey yoktu şimdi birden bire oldu hala hafiften yanma var