Fasulyemm benimde 6.ayda böyle başlamıştı içten sanki kesilme gerilme acısı gibi Bi karın ağrısı oluyordu doktorum genişlediği için oluyor normal demişti daha sonra kaşıntı başladı yağ kullanıyodum hafifletti biraz çatlak ta ztn olacağı varsa oluyor yağ sadece rahatlatıyor ve çatlak görünümünü azaltmaya yardımcı oluyor ya da daha az çatlamış oluyor genelde benimse sadece bikini bölgemle göbek deliğim arasında hafif çıktı 8. Aya gircez o kdrda olsun bunada şükür hiç takma arkadaşım 🤗❤️