Arkadaşlar 21+3üm ve göbeğim çatlamasın diye sıvı vazelin kullanıyorum. Birkaç gündür göbeğimde minik çil gili kahverengi lekeler belirdi. Alerji desem değil leke desem bilemiyorum🤷🏼♀️ Bütün karın bölgemi sardı sanki minik minik. Hamilelikten ötürü mü yoksa sıvı vazelinden ötürü mü sizce ne olabilir??