minee-34 Zeynep kamil hastanesinde Doğum yapıp memnun kalan var mı? Birde kaçıncı haftada nst bağlıyorlar
Busiyy minee-34 asla tavsiye etmiyorum daha yeni bir arkadaşım doğum yaptı çok sorun yaşamış ve bebeği hala hastanede eğer imkanınız varsa başka hastaneye gidin lütfen