Merhaba biraz uzun olacak ama tecrübem hatırladığım kadarıyla yazmak istedim Benim ilk doğumunda yani 2019 ocak da iki gün sancım sürdü ilk gün çok hafif hafif saat başı yokluyordu ishal ağrısı gibi ishal de olmuştum gece boyunca devam etti ama artarak sadece karnım ağrıyordu ne belim ağrıdı ne suyum geldi ne nişanım o yüzden ayırt etmek zor olmuştu sabaha karşı çok sıklaştı ve ağrı uyutmamaya başladı o zaman anladım sancı olduğunu 6 gibi hastaneye gittim nst de sancım çıkmadı acilden geri yollayacaklardı nöbetci kadın doğumcuyu aradılar ebeler açıklığı kontrol etsin dedi 6 cm açıklığım vardı direk doğuma aldılar