Kubra_frkn2 Haftadayım kasık ağrım oluyor bazen kramp giriyormuş gibi oluyor ilk gebeliğim sizce normal mi ?
Tgltkn Bende aynıydım 5.haftada ve Progestan başladı doktor her ihtimale karşı doktora görünün bence geçmiş olsun 🌼
Kubra_frkn2 Tgltkn iki gün önce gittim değerlerim çok güzel gayet iyi olduğumu söyledi yine de sizlere sormak istedim kanamam falan yok çok şükür ara ara sancılarım oluyor sadece