Semadefne35 Kızlar bunu 2. Kez soruyorm lütfen cewap werin artık 😂 32 haftalık gebeyim 2. Sezeryanm bu acaba kaçıncı haftada alıyolar ??
Asl19 Semadefne35 benim de 2. Sezeryan ve ben de 32 haftadayım doktorum bana 38+3 te alcaz demişti aksi bi durum olmaz umarım:)
Semadefne35 Ftmemne walla geçen ay çocuk 1 hafta önden diyodu doktor çocuğun kilosuna göre alıyolar dimi gelişimine göre 🤔
Evlatkokusu Semadefne35 Semadefne35 doktorum biraz daha içerde kalması taraftarı daha iyi oluyormus bebek için
Minigim_ Eğer durursa 39 + ları beklemek istiyorum ilk kızım 38+4 de sancıyla gittim sezeryan oldu buda tahmini 38 39 da olur 10 hafta kaldı doğuma
Semadefne35 Minigim_ benim ilki 40+5 te 1 gün suni sancı ve 7 cm açılmadan snra sezeryan oldu o yüzden bu doğumdanda ister istemez korkuyorm hmen doğurmak istyrm
Minigim_ Semadefne35 anladım canım ben korktuğum için sezeryan istedim normal olurdu benim belki o yüzden durduğu yere kadar dursun nasıl olsa sezeryan olcak
Selda_islrdlkl Benim de ikinci sezaryenim ben 39 hafta beklemek istedim ilk oğlum mecburen 37+4 de alınmıştı ilk gebeliğimin üstünden 2 yıl geçmediği için 38. Hafta alacağız dedi
Fatmanuuur Semadefne35 Benimde 2 sezeryanım doktoruma sormuştum 39 haftada alıyoruz bi problem olmazsa demişti canım genede sende bi sor
Mizginnn Semadefne35 normal doğumdan 4 gün önce canım benimde ikinci gebeliğim sezeryan olucam normal doğum 22 mayısa geliyor ama 18 mayısa gün verdi doktorum