Papatya-20 dun kaset test yaptım canım negatif ama eczacı abla bunların çok hassas olmadığını ve eğer varsa bende geç döllenme olabileceğini söyledi çünkü son zamanlarda adetlerim düzensizdi. 15gün bekleyip kan ver dedi. Bugun 14.gün gecikmede. Pazartesiye olmazsam kan vericem artık 😏