Turna20 Arkadaşlar merhaba 35+5 im ve bir aydır bu illetle uğraşıyorum. Magnezyum içiyorum sabah akşam ama onun hiç faydasını görmedim. Akşamları özellikle çoğalıyor. Geceleri ne uyuyabiliyorum ne durabiliyorum. Öneriniz var mı acaba?
Serenty Turna20 galiba bende de var.gece tam uykuya dalcam Allah'ım biseyler oluyybana .evde bı kaç tür atiyorum.tv izliyorum filan sonra geçiyor şükür
Pandabekleyenanne Turna20 35. Haftadayım ama bende bekarlıktan beri vardı avro kesiciyle geçerdi. Geçen hafta artık mafetti benı. Doktorum voltaren jel sür dedi. Ben onu almadığım İÇİN hapını içtim meğer zararlıymış o hap hamileyken. Yalnız 15 dakikada pamuk oldum uçtum ne Ağrı ne bişey bütün vucudum yumusadı sonra doktorum bi kereden bişey olmaz dedi. Zaten serumu da serbest miş
Kayraymina Turna20 benimde var bayadır sıcak suyla yıkıyorum dizlerimden aşağısını baya ovaliyorum sonra kurutup zeytin yağıyla ovaliyorum sonrada sıcak tutuyorum geçiyor uykuya dalıyorum
Dondu_fdn Aconit schmerzöl bi ilaç krem gibi ama sıvı doktor ağrılarım için verdi ayaklarım kollarım ve aşırı sırt ağrım var almanyada yaşıyorum umarım türkiyede vardır 👌🏻
Gulsunn Ben de tam yatacağım vakit vazelin sürüp masaj yapıyorum güzelce bir nebze de olsa iyi geliyor uykuya dalabiliyorum
TwinsmomDA Turna20 bacaklarıma vurunca rahatlayan cinstenim ya da kasmaya çalışıyorum kaslarımı biraz rahatlatıyor
Sznarslan Turna20 ayaklarımı (diz kapaktan altı yani)iki ,üc yastık veya minderle destekleyip hava da kalmasını sağlıyorum, soğuk su ile yıkıyorum. Bi nebze de olsa fayda ediyor işte.çoğu zaman sabaha kadar sallayıp duruyorum ayakları,bacakları .
CinarinAnnesi26 Doktorum bana parkipex dye bi ilac vermsti bi sene kullandım tamamen gecti ama hamılelıkten once kullandım hamılelıkte tedavısını bılmıyorum
Canan9627 Turna20 bende 30 haftalıgım gece bacağıma kramp girmesi yüzünden uyuyamıyorum ve agrısı cok kötü ağlıyorum resmen🥺ama gece cok tetikliyor özellikle