Srfgl Kafam çok karışık herkes baska bir sey diyor Pendik de doktor ve hastahaneden memnun olanlar bilgilendirirse çok memnun olacağım ### .
Gozde-1124 Srfgl yüzyıl hastanesi serap Simavlı benim doktorum şu anda çok memnunum araştırın isterseniz kötü yorum bulamazsınız çok iyi alanında
Musbet Gozde-1124 bende Serap hanıma gidiyorum doğum ücretini öğrendinizmi merak ettimde ben hiç sormadm
Cerenke Gozde-1124 Peki neye gore iyi diyorsunuz bunu da detaylı söyleyebilir misiniz lütfen? mesela muayne ücreti ne kadar ? Doğum ne kadar ? yeterli ilgi alaka gösteriliyor mu ?
Gozde-1124 Musbet en son 4 ay önce sormuştum sezaryen ve normal 2500 isteğe bağlı sezaryen 3000 demişlerdi değişmiş olabilir