Tugba_ilhan Hayırlı geceler arkadaşlar 4 gündür gribin öksürüğüm var bugün acilde cfaxs 500 ve parol verdiler ama kullanmadim henüz kullanılabilir mi yarın doktorumu ariycam bakalım ne derse ona göre davrancam
elif00000 Tugba_ilhan parol kullanılabiliyor hamilelikte ama diğer ilacı bilmiyorum yine de ilaç kullanmadan bitkisel yollarla geçirmeye çalış cnm
Merve6475 Tugba_ilhan kullanılıyo cefaks ta haftası önemli suan için hatırlamıyorum hangi haftalarda kullanılıyo en iyi doktorun bilir canım gebelik kategorisi var ya ona göre öneriyo doktorlar ama etkili bi ilac gecmis olsun simdiden
Gulbebek Tugba_ilhan ben kullandım cafex hem de iki kutu idrar yolu enfeksiyonu için vermişti doktor 31. Haftada kullandım şükür bir sorun olmadı sadece ishal yaptı bende
Emineek Tugba_ilhan ben kadın doktoruma sordum ve kullandım. Yetmedi tekrar 1000 amoklavin kullanıyorum şimdi. Şiddetli sinüzit olmuşum.
Tugba_ilhan elif00000 ahh neler yapıyorum bir bilsen.seviniyordum bana.ugramadi diye hastalık bı geldi tam geldi vallahi gece uyku falan yok rabbim kolaylık versin herkese
Tugba_ilhan Merve6475 saol canım 28+5gunluguz gebelik kategorisi b ama genede danışmadan kullanmak istemedim
Merve6475 Tugba_ilhan o haftada bi hastamıza vermiştik diye hatırlıyorum ama sen yinede bi doktora Danış cAnım
Tugba_ilhan Emineek hamilelikte insan ikimkat düşünüyorya sormadan kullanmak istemedim eşimde kızıyor onu veren doktor zararı olsa vermezdi iç diye artık sabah sorar ona göre kullanirm
Tugba_ilhan Merve6475 sabah arayıp sorcam inşallah bide birkaç gündür bebeğimin hareketlerini az hissediyorum haftasıyla mi alakalı acaba
Maviiii48 Tugba_ilhan ben şu an kullanıyorum kulağım da ağır enfeksiyon ve grip var parol kulak damlası ve antibiyotik kullanıyorum için rahat olsun zaten b kategorisine giriyormuş 38 haftamdayım
Tugba_ilhan Maviiii48 ahh cnm.sanada çok.gecmis olsun hamileyken hasta olmak çok.zor vallahi Allah korusun tüm.hamisleri🤲🤲
Osmaninsultani Bende 24. haftamda falan çok ağır grip olmuştum öksürük çok fenaydı o nedenle kullandım cefaxs 500’ü, kendi doktoruma sorduğumda kullanabilirsin demişti
Tugba_ilhan Başka türlü geçmeyecek sanırım bende kullanicam çünkü karnım.acidi öksürmekten bitkin düştüm 😢
Merve6475 Tugba_ilhan yok ya sanmam haftası. İdeal bence günde en az 10 kere hareket etmesine normal diyoruz canım