Merabalar kimseyi korkutmak istemem ama hanımlar olmayinca olmuyor işte. Hamilelik boyunca calistim yurudum bol bol normal dogum istiyordum. Cunku sezaryandan cok korkuyordum bele iğne karninin kesilmesi urkutucu geliyordu.. dogumum şöyle başladı; 14 ekim pazartesi sabah uyandım ve nişanım geldi koyu bir akinti eşime soylemedim gurbette oldugumuz için ablam yanimda kaliyor onada soylemedim. Hamile bir arkadasima dedim oda hastaneye gitmemi soyledi sancim falan yok yarin sali gunu 15.30 da randevum var dedim sorarim doktora gun icinde sancilarim oldu ama duzensiz gece uyuduk sancilarim saat tuttum 10 dakika bir duzenli geliyor ama dayanabiliyorum cokda kötü degil sabah uyandi esim dedim galiba bebek gelicek inanmadi çünkü cok sakin duruyorum. Esim gitti ablamla kahvalti yaptik ben dusa girdim sicak su tuttum belime cok iyi geldi oyalanarak randevu saatini bekledim ama hala 10 dakika da bir sanci sonrahazirlandik hastaneye gidiyoruz ablama hala soylemedim hicbirsey almadan gittik siram geldi iceri girdim doktor muayene etmeden akintimi soyledim nişan mi acaba dedi catina bakicam dedi ve şok oldu 5 cm aciklik tabi bende oyle aksam dogurursun dedi hemen esimi aradik esyalari aldi geldi damar yolu acildi bnde diyorum sanci buysa cok kolaymış falansonra suni sanci takildi sanci şiddeti artiyor suresi azalıyor bn artik dayanamiyorym koridorda yurumekten artik bayilicam alin artık beni diyorum ikinma hissi hic yok nst ye bagladilar sorun yok bekle diyo bebek icimde hic kıpırdamıyor saat 19.00 bn artik yerlerdeyim koridorda esim masaj yapiyor nafile sicak su nafile sancilar dakika basi bagira bagira esime yalvardim sezaryan olcam dayanamiyorum diye ebe aldi beni 7 cm aciklik suyumu patlatti ondan sonra yerde süründüm beni sezaryana alin diye ama gozumden bir damla yas akmiyor sadece inanilmaz bir aci esim imza atti bana imza attirdilar kendi istegimle sezaryan diye ve acil sezaryana aldilar belimden vurulan igneyi hissetmedim bile. Saat 20.00 da ameliyata girdik ve birde baktim ki miniğimin sesini duydum ozaman bende agladim butun acimi unuttum mucizemin sesi kokusu bu dunyadaki en guzel duyguymuş en guzel şeymiş. Cok sukur simdi 3 aylik olduk. Darisi hepinizin başina🤗💐