Zeze84 ben çok daha erken yaşadım kahverengi lekelenmeyi..Her gebede olabilecek bir durum.Türkiye de düşük tehlikesini önleme amaçlı progestan veriyor doktorlar.Tavsiyem ihmal etme bir hekime görünmende fayda olduğunu düşünüyorum.Ayrıca kendini de yorma bol bol yatmaya ve dinlenmeye çalış.3,5-4 ayına kadar lekelenme, kanama vs olabiliyor.
- Aydan sonra çok daha rahat geçiyor hamilelik 🌸 çok geçmiş olsun canım.Tedbir amaçlı en kısa zamanda doktora görün derim