Nuuuurrrr her türlü rahatsızlık olabilir ama en önemli şey STRES... bir arkadaşıma bebeğinin olması imkansız dediler. En son artık olmuyor deyip hiç doktora gitmedi. Beklemediği bir ay hamile kaldı. Nasıl oldu diye sordum valla hiç bebeği düşünmedim tamamen vazgeçmiştim, kendime oyalanacak hobi buldum kafamı dağıttım dedi. Doğum yaptıktan sonra bebeğinin resmini ona imkansız diyen doktorlara gönderdi. Stres bitince bebek mutlaka geliyor canım. Hastalık bile olsa bebek strese bağlı.