Nuuuurrrr Arkadaşlar merhaba benim yumurta çatlama sorunum var çatlatma iğnesiyle bile tam çatlamıyo kist oluyo ne yapabilirim öneriniz var mı 4 kes çatlatma iğnesi oldum 1 yıldır çocuk istiyoruz ama olmuyo pco var az 😔
Netdlxx Nuuuurrrr Bende de vardı klomen kullandım olmadı. Ondan önce pco vardı divina diye bir ilaç kullandım 2 ay sonra küçüldü ve kayboldu. Klomene ondan sonra başladım ama olmadı. Aman dedim boşverdim akışına bıraktım. Klomenden tam 5 ay sonra hiçbir iğne ilaç kullanmadan hamile kaldım... üstelik eşimde sperm azlığı varken.
Ecmelbeyza Nuuuurrrr Hiç umudunu yitirme canım Burda pkolu çok arkadaş var hamile kalan okuyorum ben hep umut dolu yazılar yazmışlar . Yumurta geliştirmek için takviye vitaminler alabilirsiniz neler yapmanız gerektiğini önce planlayın bilgileri toplayın sonrada uygulamaya geçin bir an önce . Başlık açmışlardı geçen hatta
Ceylan35 Nuuuurrrr bilmiyorum yararı olur mu bende pkoyum 50 60 günde bir adet olan biriyim ama kendiliğinden oldu hemde hiç umudum yokken tedaviye başlamak istedigim ayda . Ben hamileligimi öğrendiğim de bebek 8 haftalikti Dua et bol bol Allah gören duyandir elbet karşılığını alicaksin sabır sükunet içinde ol
Bttll Nuuuurrrr bende de aynı sorun vardı canım ama ben hıc ilac felan kullanmadım bitkisel yıllara basvurdum direk. Testere dıslı aslan pencesı ıctım ıctıgım ay ovulasyon testi ile takip ettim cok sukur hamıle kaldım o ay. İstersen bi dene. Bende cok arastırmıstım nette bunu denemiştim faydası oldugunu dusunuyorum tabi once rabbımın izniyle.
Nuuuurrrr Netdlxx bende femara kullandım o büyüttü yumurtalıklarımı ama çatlamadı hiç bi zaman bu ay dinlenmek istedim doktor inofolik combi diye bi ilaç verdi bunu kullan dedi onu kullanıyorum
Nuuuurrrr Ecmelbeyza kullanıyorum canım femara ile tedavi oldum hep bu ay dinlenmek istedim doktor inofolik combi verdi onu kullanıyorum kilom da yok 43 kiloyum 1.50 boyun adetlerimde düzenli
Netdlxx Nuuuurrrr Birçok yöntem var canım hemen umutsuzluğa kapılma burada kaç kişi hamile kalana kadar kim bilir hangi aşamalardan geçti
Ecmelbeyza Nuuuurrrr ben de çooook istiyorum anne olmayı İnan aynıyız bak ama valla hiç durmuyorum hep koşuşturuyorum eczaneden yakı aldım yumurtalıkları çalıştırıp çatlatıyomuş burdan öğrendim denedim ilk defa bugün. Şimdi takılı yanıyo belki bi umut. İncir zeytinyağında bekletip yiyin mesela.
Ceylan35 Nuuuurrrr kafandan atmadan stres yaparsın olucagini varsada olmaz herkes pkolar normal yoldan hamile kalamaz diyo evet ama olunca da oluyor kuzum nasipten öteye yol yok
Nuuuurrrr Ceylan35 yapamıyorum adettim yaklaşınca acaba hamile miyim acaba oldumu düşünceleri kafamı kemiriyo kendi kendime belirti buluyorum kafamdan nasıl atabilirim
Nuuuurrrr Ecmelbeyza inşallah gelir bu ay canım bebeğin🙏 Yumurtan öyle çatlarsa bana da söyler misin bende deneyim
Ceylan35 Nuuuurrrr adetinin bittiği gün denemelere başlayın takvime göre gitme çünkü yumurtlama günleri yanlış olabiliyor yanlış anlama ama ben adetinin bittiği günün gecesi oldu bizde ve tuttu da o gün şansa yumurtlama gunummus
Nuuuurrrr Bttll Allah bağışlasın kuzumm🥰 bende macun kullanmıştım içinde oda vardı yumurtalıklarımı çok güzel geliştirdi ama yine çatlamadı benim😔
Nuuuurrrr Ceylan35 takvime göre bakmıyoruö canımm bi ay ovilasyon testiyle denemiştim 18.gün yumurtlamam olmuştu
Bttll Nuuuurrrr cok sagol kuzum . O zman sen incir Havuc kurunu felan dene bide galıba onlar yumurtaların catlaması ıcın yapılıyordu. Belki onun faydası olur
Gls Nuuuurrrr Instagram da yanıklar baharat diye bi yer var tahlillere göre bitkisel kürler gönderiyolar oraya bak bi istersen baya faydasını gören var bizde eşim için aradık faydasını gördük
Dlktpl Nuuuurrrr benımde kendı catlamıyor drlar ıkı doz yapıyolat catlamama ıhtımalıne karsı sen tek dozmu yaptırdın