Kızlar daha önce hiç gitmediğim için ve bileğim olmadığı için soruyorum . Hastane odası süsleme için organizasyon tuttuk, bi kaç çeşit mama ve çikolata falan olcak masada. Bunları ikram etmek için taba çatal konuyor mu ? Bilmiyorum. Yani biri butik kurabiye biri tuzlu simit diğeri normal kurabiye ve muffin. Fikir verir misiniz ? Tabak konur mu? Lohusa şerbeti de olacak.