matruskaa Buket38 canım hastaneyi bilmiyorum ama ben görüştüğümde 1 Ay içinde yaptırmamızı önerdiler daha cabuk iyileşmesi için 3 aylıkken bebek hareketi artıyor dendi bilgin olsun