Nurcan1710 Edizim06 sakıncalı bence ama belirgin değilse Karnın neden olmasın alıştıysan öylede uyumaya yapıcak bişey yok ben 19 haftalık olacağım sağ tarafa doğru yatıyorum öyle rahat ediyorum ☺️
Sinemustafa2008 Edizim06 17+5 şiz sırt üstü yatıyorum ama yüz üstü yatınca karnım acıyo o yüzden yatmıyorum
GizPek 17+1 im cuma günü sordum doktoruma 20. Haftaya kadar nasıl rahat ediyorsan öyle uyu yüz üstü sırt üstü farketmez dedi 😊