Nur_arkn 8 bucukta sancım gelmişti belden aşağıyı yıkadım geçti 9 bucuk gbi tekrar geldi emin olmak için duşa girdim çıktım tam saat 10 du duştan cıktığımda..sancı gitti tekrar geldi 10.25 te.. 10.35 te gitti şuan bekliyorum sizce ne olur bu doğum sancısımı
1dem Nur_arkn benimki de gece gelmişti canım dediğin gibi. Sabaha kadar geldi gitti çektim o sancıyı ama artık sancı 5 dakikaya düşünce duramaz oldum doğru hastaneye. Sizin ki de ilerleyen saatlerde sıklaşabilir.
Nur_arkn 1dem şuan hastanedemisin peki doktora görnme şansın oldumu nst filan bağlandımı banada bilgi verirmisin bir kızım var evde gerçek sancı değilse gitmek istemiyorum 😞
Nur_arkn Limonlusu belimin tam ortası felaket sancılanıyor adet sancısından biraz farklı belimden giriyor kasıklarımdan çıkıyor 20-25 sn sürüyo bitiyo
Nur_arkn Limonlusu karnım bide aşırı derecede sertleşiyor aslnda ikinci doğumum ama çok alakasız ilk hamileliğimle..
Limonlusu Nur_arkn şu an benim de bel ağrım var karnımda aşırı sert adet olacakmış gibi bir ağrı var ama pek hissetmiyorum sarsmıyor beni bu yüzden soruyorum nasıl tanımlanıyor merak ediyorum. Peki uzanınca devam ediyormu? Yürürken daha sert mesela
Nur_arkn 1dem benimde bir kızım var 5 yaşında kızımda ne su ne sancı ne nişan hiçbirşey gelmedi doktorun verdiği tam tarihte bir sancı yaşadım ogün doğum yaptm ama bu gebeliğim çok çok farklı adet sancıları cok cekiyorum bunda duş alınca geçiyordu ama bu sefer duş aldım duştan snrada geldi gitti
Nur_arkn 1dem ve perşembe günü kontrole gittiğimde 30-40 larda sancı cıkmıştı yaklaşık 9 gün öncede acile sancıyla gittiğimde 1 cm açıklık var demişti
Nur_arkn 1dem inş gelsin artk bu gece sağlıkla böyle bilmeden beklemek ne sinir bozucu sürekli avile gitmek huyumda değil😞
1dem Nur_arkn evet canım zor hele de evde bir daha çocuk varsa. Bizde zorluk yaşıyoruz oğlum var kıyamıyorum kaldırmaya. Ama olacak bu işler.