abilgili Merhabalar, Kurutma makinesini yıllardır kulanıyorum, çok memnunum. Şimdi bebek kıyafetlerini yıkadıktan sonra da kullanmak istiyorum. Sorum şu; kurutma makinesi belli bir sıcaklıkta kuruttuğu için zaten hijyen sağlamış oluyor tekrar ütülemeye gerek var mı sizce? Kullananlar yorum yapabilir mi?
gmzmg abilgili kurutmadan önce toz filtresini temizlicem ve çekmesin diye de mix ayarında kuruturum diye planladım. Ütüye gerek kalmaz Bence. Hem zaten sıcak üflüyor hem de kırışıklık olmuyor benim makineyle.
Leylus abilgili evde çamaşır kurutmaktan hasta olduk artık 😥 annemlerde vardı kurutma makinası arçelik ama hıc memnun değildik küçültme ve yıpratma yapıyordu ama evdede kurutmak çok zor oluyor sizin soyeldiginiz modellere bakıcam kızlar sağolun 🤗
doganBanu gmzmg memnunmusunuz makinadan? Hangi marka kullanıyorsunuz? Bende düşünüyorum ama kararsızım açıkcası..
abilgili gmzmg ben de öyle düşündüm, ben hassas/ipek uygulama ve kırışıklık önleme yaptırarak kurutmayı düşünüyorum. Ütüyle uğraşmamış olurum, zaten bebek kıyafetlerini ütülemenin mantığı sıcaklıkla hijyen sağlamaksa evet bizim durumumuzda ütüye gerek kalmayacak sanırım🤗Çok teşekkürler👍🏻
Deletedmom124 Arkadaşlar sadece kurutma makinesi mi kullaiyorsunuz? Yoksa hem yıkayıp hem kurutan çamaşır makinesinden mi?
abilgili Deletedmom124 yalnızca kurutma makinesi, Bosch marka. Ben çok memnunum, kurutma sonunda filtresine baktığımda çıkan kıyafet havlarını görünce önceden bunlar nereye gidiyormuş diye düşünmüştüm açıkçası, kıyafet tozunu soluyormuşuz muhtemelen. Kıyafetleri yumuşacık yapıyor bir de makine, havlular falan yeni gibi oluyor her seferinde. Yumuşatıcı hiç kullanmıyorum.
gmzmg doganBanu sadece kurutma makinesi kullanıyorum. Siemens’in Isı pompalı iq700 modeli bendeki. Çok memnunum.
Deletedmom124 abilgili bende kullanıyorum da hem yıkama hem kurutma çamaşırları soldurdu açıkçası 1200 1400 de kurutma yapıyor tam kurumuyor çok kırışık çıkıyor sorun bizde sanırım bir türlü ayar veremedik serviste anlamadı birşey
abilgili Leylus Bosch markasına güvenebilirsiniz bu konuda, ben yünlüleri bile terreddüt etmeden atıyorum, hiçbir kıyafetim çekme, yıpranma yapmadı şimdiye kadar, Serie 6, ısı pompalı ve 9kg benimkisi. Öneririm👍🏻
Esraguvennn Leylus benim annemde de beko var ayriyetten ısı pompalı olduğu için elektirik faturasına nerdeyse hiç yansımıyo bile ne bir küçülme yaşadık ne bir eskime hatta bazen makina bitmeden dışarı çıkmak zorunda kaldıysak çamaşırları çıkarana kadar kırışmasın bide belli dakika aralıklarıyla 2 3 dk kendi çevirip duruyodu tavsiye ederim
abilgili Deletedmom124 hem kurutma hem yıkama özellikli makinelerde genelde benzer sorunlar oluyormuş, ısı pompalı ayrı bir kurutma makinesi çok daha fonksiyonel.
26a Bebek için hangi programda kurutma yapıyorsunuz? Sıcak ve uzun süreli olunca giysiler yıpranır veya küçülür mü diye tereddütteyim 🤔
abilgili 26a henüz yapmadım ama yünlüleri bile kuruttuğum hassas/kuş tüyü programı var makinenin, yünlü kazaklarım bile çekme yapmadı şimdiye dek, yine bebek kıyafetlerini de o programda kuruturum diye düşünüyorum.
26a abilgili bende hassas programı seçtim biraz nemli çıktılar , bişey olur korkusuyla daha uzun süreli kurutmaya atmadım mecburen astım 🙄