Miray61 Kızlar adetime 9 gün kala test yaptım dün ve bu gün baktım bi çizgi var ne zaman çıktı bilmiyorum
elif00000 Miray61 test ilk 5 10 dk içersinde olan çizgiler doğruyu gösterir .eger 2.cizgi silik se gebesiniz yuksek ihtimal
Miray61 elif00000 ne zaman çıktı bilmiyorum 🤔 ama benim meme uçları etrafındaki bezler acayıp agrıyordu o yüzden yaptım
VLD-61 Adete 9 gün kala hiç birşey çıkmaz.ben 10 gün kala mide bulantısı sebebiyle gittim.kan testi negatif çıktı.ama adet günümü bekledim.sonra yaptım pozitif çıktı.
elif00000 Miray61 biraz bekle canm adetin gecikirse tekrar dene istersen. Gerçi ben adete 5 gün kala yaptım silik çıktı sonra kan verdim gebeymisim. Tekrar test al ilk 5 dk içersinde 2.cizgi görülüyorsa takip et
VLD-61 Miray61 erken yumurtlama bile en fazla.1 haftadır.kadın doğumda çalışmış biri olarak dedim.eşimde bende eczaneden aldığım çıktığı teste bile inAnmadım.doğru olan beta hcg testidir.