Goncaemrah Busbus00 çok normal kuzum. Doğum zamanına geldiği için karnın sertleşiyor. Bebek ve rahim hazırlanıyor. Ben 38+4'üm ve benim de 35.haftadan beri ķarnım daha çok sertleşiyor hatta biraz uzun sürüyor. Doktorum çok normal dedi.
Haticebasyol43 Busbus00 bebek artik dogum pozusyonlarina girdigi icin bide artik yeri darlastigi icin bir yere toplaniyor buna kasilma da denebiliyor eger kasilmalarin cok fazlaysa bebegin sancisi olabilir yani arkadasim takip et cok fazla olursa doktora git
isimsizbebek Busbus00 bende 35 deyim bir kaç haftadır akşamları aynısı oluyor dün nts ye girdim sancım yok yalancı sancılar dedi doktor
Haticebasyol43 Busbus00 ne demek ilk bebegimde oyle olmustum ama benim cok fazla oluyodu sabah aksam doktorum boyle soylemisti 😌🥰
Busbus00 Haticebasyol43 genelde aksam oluyor ama öglnde oldugu oluyor kac kere olursa günde gitmem gerek doktoraa
Haticebasyol43 Busbus00 kac kere oldugunu cok hatirlamiyorum da 5 10 dakka aralikli cok sık olunca gidin bence bende nst de sanci cikmisti cunku bide uzun suruyormu kasilmalariniz kasiklariniza vuruyormu