Haticeakks 26 haftanın içindeyim bu zamana kadar herşeye dikkat ettim yememe icmeme ama bugünlerde çok kötü grip oldum iştahım kesildi şuan canım boyle sucuklu herşeyi bol bir tost istiyor eşim yapıyor bana şuan yesem bişey olur mu sucuğu iyice pisirecek..
Elifboztug Haticeakks sucuk salam pek önerilmiyo ben hic yemedim arada bisey olmaz ☺ beslenmene dikkat et yinede
Arzuderinn Haticeakks bu kadarda kendini üzme canim istiyosa ye :) abartmadan yemende bi sakınca yok. Islanmış gıdalardan en masumu kalitesi iyi olursa iyi pişmiş sucuk :) ben haftada bir kez kendime izin veriyorum cig olmadığı sürece ne olabilirki
iremmm00 Ye bence canın istiyor ve iştahım yok diyorsun hazır canın istemişken ye sucuğu veya içine ne koyacaksa önceden pişirsin ben öyle yapıyorum önce onları pişirip sonra tostu yapıyorum
Ozgelin Abartmadan güzelce pişmiş şekilde yiyeblirsn..ben haftada bi kez yapıyorm kendime sucuklu keççplı mayonezli bebiş gayet sağlıklı..ayrıca iştah kaybın varsa şuan ne yesen kar ..
Bsecill Haticeakks canım güvenilir bir yerden aldıysan afiyet olsun 😊 biz kendimiz yaptırmıştık kasaba ben güvendiğim için iyi bir şekilde pişirip sürekli yedim hiç bişey olmaz Allahın izniyle