Kaderkayaa 40 haftalık hamileyim yaklaşık bir saattir belim çok agrımaya başladı dogum habercisimi bu lütfen yardımcı olun
Nur_arkn Kaderkayaa benimde 1 saatten fazla dır bel ağrım var ara ara sancımda oluyor sıcak suyla yıkadım bedenimi geçti geri geldi emin olmak için duş aldım şimdi bekliyorum sancı gelecekmi tekrar diye artk doğurmak istyrm umarım bu gece gelir😞
Tugbaklc Kaderkayaa b3nd3 35 haftadayım ama bel agrım çok fazla var bence öne gelen agirliktanda olabilir . Ama sizin haftanız gelmiş bir nst de baktırsanız çıkar aslinda
Talentedmom Kaderkayaa normalde hamilelik belirtisidir ama sizin haftanız doğum haftası her an her şey olabilir doğum belirtisi de olabilir
Fatmaerturrk Bende 36 yim 2 gundur belimde felaket agri vardi bicak saplanir gibi gittim bugün nöbetçi doktor bakti sancilarim cikti nst de aciklik yok bebek bas asagi dedi yarin kendi doktoruma gitcem