Slm kızlar😘6 hafta 1 günlük hamileyim.yurt dışında suudi arabistanda yaşıyrum.burdaki kadın doğum doktorlrı hep kötü diyolar.eşimlede taşıyıcılık durumumz var.ikmizde taşıyıcıyız.bebeğimi sağlıkla kucağıma alamamktan çok korkuyorm.ne yapabilr nasıl güvenebilirm