Asyaamavii Kızlar 28 haftalik hamileyim göğüs kafesim ağrıyor nefes bile alamiyorum karnımın üst kısmı da ağrıyor hastaneye gittim nst yaptı gönderdi şancı yok dedi ama aşırı agrım var 😓😔😔