Fatmanuuur Ne kadar doğru ne kadar yalan bilemem ama her devlete gittiğimde cinsiyeti sormama rağmen kız gibi ama emin değilim deniyordu en son detaylı ultrasona girdiğimde yalvarıyorum artık ya cinsiyetini net şekilde söyleyin hep gibi duruyor diyorsunuz dedim doktor dönüp bana artık bizlerede kız bebeklerin cinsiyetini söyleme yasağı getirildi napalım elimizde olan bir şey değil o kdar çoook kız bebek diye aldırılan çoçuk var ki devlet bizlere yasak getirdi söyleyemiyoruz ama sen kaç aydır gelip gidiyorsun madem diyeyim kız kesin dedi. 23+5 olduk ama 12. Haftdan beri kız gibi duruyor diyorlardı.