Merhabalar hanımlar varmı sizdede hamilelik şekeri bende var ve diyete başladım işallah insüline gerek kalmaz bide bu şeker hastalığı bizde genetik ailemde de var çok korkuyorum kalıcı olarak kalacak diye insülin kullananlar veya kullanmaya gerek kalmayanlar sonrasında her hangi bi sorun yaşadınızmı merak ediyorum.
Bu arada 29+4 günlük hamileyim
ve 80 kiloda hamile kaldım şuan 85 kiloyum.